Не знам колко коли си регистрирал колега,но тук във Варна в талона се вписва както номер на рама така и номер на двигател,а съм сигурен че не е единственото място в страната където процедират так.Друг е въпроса че в други европейски държави двигатела не се вписва в талона.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Основен ремонт
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от hunter1989 Покажи съобщениеДнес не можахме да свалим главата , че бяха много алфи за правене . Махнахме колектори , дросели , маркучи , кабели и още много други. Във вторник ще се мъча да сваля главата . Поне теча на вода , го останових . Това не знам какво е гума ли е , уплътнение , някакъв вид подложка . Ако някой знае да казва .Alfa Romeo 33 SW 1.7 16v - Няма я вече.
Alfa Romeo 155 1.8 8v TS - и нея
Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v '02
Comment
-
отстрани през подкалника ,като махнеш гумата.излиза настрани,поне така знам че е на 1.3,твоите са малко по-големи така че не знам със сигурностalfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL
Comment
-
Първоначално публикувано от hunter1989 Покажи съобщениеТакаааа. Днес цял ден се занимавам с колата и най-накрая свалих главата . Поражения по клапаните не виждам , валовете са добре (не че разбирам а така ми изглеждат) но буталата ме тревожат. Ето малко снимки , ако някой може да каже нещо , да даде някакви напътствия ще съм много благодарен.Alfa Romeo 33 SW 1.7 16v - Няма я вече.
Alfa Romeo 155 1.8 8v TS - и нея
Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v '02
Comment
-
Ако е влизала вода щяха да са измити глава ,клапани бутала,а аз не виждам такова нещо.
Според мен свали мотора и го ревизирай,според мен има някой лагер ,дали биелен или основен,а може и всичките.
Щом няма големи поражения ще ти излезне сравнително ефтино да го ревизираш.
Успех.
Comment
-
Първоначално публикувано от hunter1989 Покажи съобщениеУтре ще почна от картера , можя да намеря нещо в него . после ще опитам да сваля мотора без да махам и другата глава , че е много неудобро . Проблема е че няма да мога сам да сглобя мотора. Но от опит глава не боли.Alfa 145 1.4 t.s
Comment
-
Проблемът е, че в Елин Пелин нямам доверие на майсторите (една алфа вече блокира заради тях) и трябва в София да я карам . То това не е проблем , но искам да видя какво съм направил на мотора преди да мисля каквото и да било . Защото ако се наложи цялостен ремонт , не мисля че ще го направя . Друг е варианта ,че ако го направя тази кола ще стане като нова и няма да пипна повече да правя по нея и само ще си я карам . Но пък напоследък все си мисля за дизел. Кога ще ми дойде акъла не знам .
Comment
-
Динамометричните ключове почват от 80 лв. за най-малките и вървят нагоре,според зависи какъв момент на затягане ти трябва. Лагерите май и те бяха към 80 лв(биелните),буталата са цифра(колегата Perdaha си взе за неговата кола чисто нови понеже не намери втора ръка),но на твоите не виждам да им има нещо. За другите неща не мога да ти кажа точно. Сегментите не бяха много скъпи,но трябва да знаеш какво и има на колата. Може да минеш и много евтино,но се консултирай с някой майстор,който се занимава с БОКСЕРИ. Успех, и не се отказвай,тоя двигател е мечта и си заслужаваAlfa Romeo 33 SW 1.7 16v - Няма я вече.
Alfa Romeo 155 1.8 8v TS - и нея
Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v '02
Comment
-
Първоначално публикувано от firedragon Покажи съобщениеДинамометричните ключове почват от 80 лв. за най-малките и вървят нагоре,според зависи какъв момент на затягане ти трябва. Лагерите май и те бяха към 80 лв(биелните),буталата са цифра(колегата Perdaha си взе за неговата кола чисто нови понеже не намери втора ръка),но на твоите не виждам да им има нещо. За другите неща не мога да ти кажа точно. Сегментите не бяха много скъпи,но трябва да знаеш какво и има на колата. Може да минеш и много евтино,но се консултирай с някой майстор,който се занимава с БОКСЕРИ. Успех, и не се отказвай,тоя двигател е мечта и си заслужава
Comment
Comment