Известие

Collapse
No announcement yet.

Основен ремонт

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Не знам колко коли си регистрирал колега,но тук във Варна в талона се вписва както номер на рама така и номер на двигател,а съм сигурен че не е единственото място в страната където процедират так.Друг е въпроса че в други европейски държави двигатела не се вписва в талона.
    Last edited by tonov; d.m.y г., 22:19.
    156 1,9 sportwagon

    Comment


    • #32
      Аз двигател няма да сменям . Ще видя какъв е проблема и колко пари ще ми струва и тогава ще мисля , дали ще я пускам на части или ще я правя.

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от hunter1989 Покажи съобщение
        Днес не можахме да свалим главата , че бяха много алфи за правене . Махнахме колектори , дросели , маркучи , кабели и още много други. Във вторник ще се мъча да сваля главата . Поне теча на вода , го останових . Това не знам какво е гума ли е , уплътнение , някакъв вид подложка . Ако някой знае да казва .
        Това е скъсана гарнитура и някой май се е опитвал да я поправи без да я смени. Внимавай като правиш боксера,защото не е точно като редови и си има свойте особенности. Дано да няма големи поражения и скоро да си на пътя пак.
        Alfa Romeo 33 SW 1.7 16v - Няма я вече.
        Alfa Romeo 155 1.8 8v TS - и нея
        Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v '02

        Comment


        • #34
          Колеги , някой да знае как се сваля главата , без да е свален мотора . Утре ще я мъча нещо . Доколкото разбрах тя е на еврейска звезда и се вадила нагоре . Но от това обяснение нищо не разбирам.

          Comment


          • #35
            отстрани през подкалника ,като махнеш гумата.излиза настрани,поне така знам че е на 1.3,твоите са малко по-големи така че не знам със сигурност
            alfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
            alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL

            Comment


            • #36
              Такаааа. Днес цял ден се занимавам с колата и най-накрая свалих главата . Поражения по клапаните не виждам , валовете са добре (не че разбирам а така ми изглеждат) но буталата ме тревожат. Ето малко снимки , ако някой може да каже нещо , да даде някакви напътствия ще съм много благодарен.
              Attached Files

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от hunter1989 Покажи съобщение
                Такаааа. Днес цял ден се занимавам с колата и най-накрая свалих главата . Поражения по клапаните не виждам , валовете са добре (не че разбирам а така ми изглеждат) но буталата ме тревожат. Ето малко снимки , ако някой може да каже нещо , да даде някакви напътствия ще съм много благодарен.
                Така на око трудно ще разбереш валовете как са,трябва да се измерят. По буталата не се виждат следи от удари на клапаните,но нагара е много,свещите трябва да са керемидено червени,а те са много далеч от това състояние. Трябва да се прегледат повдигачите и биелните лагери. Колата си иска майстора,да я погледне,защото така по снимки много трудно може да се отгатне. За сега не изглежда чак толкова зле,но на снимките не се вижда всичко.
                Alfa Romeo 33 SW 1.7 16v - Няма я вече.
                Alfa Romeo 155 1.8 8v TS - и нея
                Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v '02

                Comment


                • #38
                  А дали има вероятност от гарнитурата на дроселите да е вкарвало вода в цилиндъра и от това да е тропала . В четвъртък ще сваля и другата глава да видя там как стоят нещата .

                  Comment


                  • #39
                    Ако е влизала вода щяха да са измити глава ,клапани бутала,а аз не виждам такова нещо.

                    Според мен свали мотора и го ревизирай,според мен има някой лагер ,дали биелен или основен,а може и всичките.

                    Щом няма големи поражения ще ти излезне сравнително ефтино да го ревизираш.

                    Успех.
                    145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                    Comment


                    • #40
                      Утре ще почна от картера , можя да намеря нещо в него . после ще опитам да сваля мотора без да махам и другата глава , че е много неудобро . Проблема е че няма да мога сам да сглобя мотора. Но от опит глава не боли.

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от hunter1989 Покажи съобщение
                        Утре ще почна от картера , можя да намеря нещо в него . после ще опитам да сваля мотора без да махам и другата глава , че е много неудобро . Проблема е че няма да мога сам да сглобя мотора. Но от опит глава не боли.
                        То не боли ама много неприятно бърка в джоба,е ако ги имаш нямаш проблем,ако питаш мен щом не разбираш я закарай поне като купиш частите да ти я сглобят и зацепят хора които разбират да не се налага да повтаряш!!
                        Alfa 145 1.4 t.s

                        Comment


                        • #42
                          Проблемът е, че в Елин Пелин нямам доверие на майсторите (една алфа вече блокира заради тях) и трябва в София да я карам . То това не е проблем , но искам да видя какво съм направил на мотора преди да мисля каквото и да било . Защото ако се наложи цялостен ремонт , не мисля че ще го направя . Друг е варианта ,че ако го направя тази кола ще стане като нова и няма да пипна повече да правя по нея и само ще си я карам . Но пък напоследък все си мисля за дизел . Кога ще ми дойде акъла не знам .

                          Comment


                          • #43
                            Колеги , някой има ли каталог с цени за части за основен ремонт (сегменти , бутала , лагери ....) и динамометричен ключ

                            Comment


                            • #44
                              Динамометричните ключове почват от 80 лв. за най-малките и вървят нагоре,според зависи какъв момент на затягане ти трябва. Лагерите май и те бяха към 80 лв(биелните),буталата са цифра(колегата Perdaha си взе за неговата кола чисто нови понеже не намери втора ръка),но на твоите не виждам да им има нещо. За другите неща не мога да ти кажа точно. Сегментите не бяха много скъпи,но трябва да знаеш какво и има на колата. Може да минеш и много евтино,но се консултирай с някой майстор,който се занимава с БОКСЕРИ. Успех, и не се отказвай,тоя двигател е мечта и си заслужава
                              Alfa Romeo 33 SW 1.7 16v - Няма я вече.
                              Alfa Romeo 155 1.8 8v TS - и нея
                              Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v '02

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от firedragon Покажи съобщение
                                Динамометричните ключове почват от 80 лв. за най-малките и вървят нагоре,според зависи какъв момент на затягане ти трябва. Лагерите май и те бяха към 80 лв(биелните),буталата са цифра(колегата Perdaha си взе за неговата кола чисто нови понеже не намери втора ръка),но на твоите не виждам да им има нещо. За другите неща не мога да ти кажа точно. Сегментите не бяха много скъпи,но трябва да знаеш какво и има на колата. Може да минеш и много евтино,но се консултирай с някой майстор,който се занимава с БОКСЕРИ. Успех, и не се отказвай,тоя двигател е мечта и си заслужава
                                И аз това си казах ,че исках този модел с този мотор и сега да го заменя с дизел . Да ама дизела не мърка след 4000 оборота . А и друго си е с боксьорчето

                                Comment

                                Working...
                                X